Update: Tranbärsvägen

Hallå! Dålig uppdatering just nu, både Noemi och jag har varit hängiga så det har inte varit så mycket tid åt att sitta här, mest gosas och mata. Nu är vi där emot friska, så skönt! Har precis varit ute på promenix med alla mina bejbs! Gick ner till ängen precis innan Coop så Bertie fick springa av sig i snön, jaga pinnar och busa. :) Någon som tittar på SR Musikhjälpen, föresten? Överdriver inte när jag säger att det står på dygnet runt här hemma. Jason är gryyym!

Det knäppaste, men roligaste som kanske har hänt sen sist är i alla fall att jag och Jompa kommer få ställa upp som jourhem över jul! Helt sjukt! Dock får vi se om killen som det gäller kommer att behöva det, hoppas inte, för hans skull.

Imorgon, fredag flyttar vi nog hem igen. Ska bli så skönt! Ha allt på plats, katterna kan gå ut om de vill (trots att de trivs som sjutton här! Finns både golvvärme, marsvin OCH fåglar), vi har badkar så Noemi och jag kan bada.. fördelarna är många!

Nej, nu måste jag passa på att göra mig iordning innan lillskruttan vaknar, ska ner en sväng på stan i eftermiddag och handla lite strumpor och någon mysdress till damen.

Hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: Emma

Att ni orkar :) Men, jag hejjar på er!

2009-12-17 @ 18:39:33
Postat av: Helena

Du är för gó! :)

2009-12-18 @ 09:35:00
URL: http://keepfocusonyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0