Torsdag torsdag!

Ååh vilken bra dag! Har varit fylld med possitiv energi hela dagen! Blev spontanmiddag med Jennifer och Fredric igår och rätt som det var var klockan över 01.00, alldeles för sent för mig egentligen, men så trevligt! I alla fall, sov till 09.00, bejb var helt underbar och tog Noemies matning imorse så jag fick sova ut. Han är bäst! Åt lite frukost, badade Noemi, gick en långis längst med vattnet, vilade lite, och nu har jag plockat och fixat i köket. Noemi låg och tittade på mig på hennes filt och snuttade på nappen tills hon somnade, världens finaste älsklingstjej. ♥ Nu ska jag rota lite i frysen och se vad pappa har hemma, ska försöka mig på att göra Fredrics Fiskgratäng, tänkte jag. Sen: promenix med Bertie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0