Tisdag?

Tror jag bestämt att det är? När det är jul och bejb är ledig har jag noll koll på dagarna. Någon fågel, eller många fåglar viskade om att jag fyller år snart! Vet inte om det är för att jag blivit äldre eller för Noemi, men det hade jag totalt glömt bort. Måste vara en kombo förresten, för det enda jag har i huvudet när det kommer till födelsedagar är vad bejb ska få och när Noemi fyller ett. Och det är ju ganska långt dit. Ett år. Gah! Snart är hon tjugo. ;D Nej, men just ett år är en sådan härlig ålder, förra året när jag jobbade på Svanberga Förskola hade jag hand om inskolningarna och då var barnen omkring ett år, hade precis börjat gå och pratat. Tänk när Noemi bli så stor, springer omkring här hemma och drar Bertie i svansen. Det kommer bli tider det!

Nu måste jag sluta, ska bara berätta att vi åker till Tyresö idag! Kommer bli naaaajs! Ska börja packa och plocka lite här hemma genast! :)

Hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Våra vänners son har fyllt två precis - galet rolig ålder det med. Snacka om rally! :) härmar precis allt man säger och gör...och älskar att göra snöänglar på golvet med david (fast ibland tror jag att det är david som tycker det är roligast... :P)

Gott nytt på er!

2009-12-30 @ 12:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0