Söndag söndag

Gaah! Gick som i en dimma hela dagen igår, hade kommit i säng lite sent i fredags och gick inte upp förens vid 09.00 så då blir hela dygnsrytmen förstörd. Måste gå upp vid 07.00, dricka mitt heliga te, göra en smoothie och njuuuuta medans det fortfarande är lugnt i stugan. :) Hur som, nu har jag fått i mig mitt te och smoothie och tänkte gå och göra iordning våra tusen Ikea-säckar med tvätt, har bokat dubbelt tvättpass eftersom vi flyttar till pappa ikväll för fem veckor frammåt, så då är det skönt att ha allt tvättat. Ska bli grymt med eget hus, ordentligt kök med grill och fritös, matälskare som vi är. :) Nej, nu måste jag sätta igång, får ju finbesök idag från Tyresö.

Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0