Seg idag

Igår var jag som sagt inne i stan, var så jäkla trött igår när jag kom hem, därför ingen uppdatering. Är fortfarande ganska seg och det tänker jag vara idag. Ska bara vara hemma och slöa, tvätta lite och mysa runt i mina nya tofflor med mina älsklingar. :) Vet inte hur ni andra med barn känner, men sen Noemi kom har allt blivit så tråkigt och meningslöst utan henne. Min lilla gris. ♥ Igår var andra gången jag var ifrån henne förutom när jag och bejb åker och storhandlar, och det mina vänner sög. Såklart var det guld värt att åka in och strosa lite själv med Kristina, få lite ensamtid, det är viktigt, men usch, nu räcker det för länge framöver.

Kan visa vad jag har handlat sen, nu måste jag sortera lite tvätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0