På Tranbärsvägen

Hallå! Nu är vi hemma hos pappa, kom hit i söndags kväll, men det har varit fullt upp sen dess, + att pappa inte har trådlöst internet och en sjukt seg dator. Ingen bra kombo. I alla fall, hade finbesök från Tyresö i söndags eftermiddag, blev lite fika och en promenix upp till Färsna. Väldigt mysigt! Bestämde att vi ska förbi Tyresö på söndag när vi varit på Stora Sthlm i Älvsjö för lite middag. :) Vid 17.00 åkte vi och storhandlade mellan varven ut till tvättstugan, sen gick allt i ett fram till 21.00 när vi kom hit. Åt sen middag, sushi för min del och pizza pår bejbs.

Igår vaknade vi vid 08.00, åt lite frukost, badade Noemi och mös med alla djuren. Noemi brukar ju alltid vila ett tag igen efter frukosten, men hon var pigg som en lärka och jag skojar inte när jag säger att hon var vaken till 23.30 igår och bara hade sovit knappt två timmar sen 08.00! Herre vad trött jag var då! I alla fall, Kristina kom förbi en sväng medans jag och Bertie gick och handlade lite, städade, duschade och sen kom J & F och åt middag.

Idag tog jag och Noemi i alla fall sovmorgon, gick inte upp förens vid 10.00, åt frukost och och bytte om. Körde J och F efter att de hade storhandlat och sen ner med Noemi i vagnen och ut med hundarna och henne. Puh! Vad jäkla trött jag var när jag om in efter en timme i skogen och över åkrarna.

Nu ska jag masa mig ut i köket medans Noemi sover fortfarande, (tror hon tar igen sig från igår för hon har sovit i stort sett hela dagen, lilla skruttan, sover och äter som en häst mellan varaven) plocka ur och in i diskmaskin, göra rent åt marsvinen och börja klura på någon middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0