God natt söndag

Så, nu har Noemi precis fått sitt sista mål ersättning för kvällen. Har varit en jättelugn kväll här hemma eftersom Noemi somnade redan när vi var inne och åt middag hos mamma och Kristina vid 19.00. Beror förmodligen på att hon har varit vaken hela dagen, bara slumrat till någon kvart då och då.

Väntar på att vattnet ska börja koka i kastrullen, håller på att göra irodning Noemis nappflaska och sen ska jag koka nytt vatten till ersättnning. Sen, efter det får jag äntligen gå och lägga mig. :)

Imorgon blir en trevlig dag! Hela lilla familjen Ojeda-Englund ska ner och strosa på stan, köpa lite sista julklappar, luncha, titta efter något fint att ha på sig på nyår och köpa en fin penna så vi kan börja skriva i Noemis fina bok om henne.

Sov gott allihopa, nu ska jag gå och borsta tänderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0