God jul på er!

Vilken bra jul jag har haft hittils! Vi tjuvstartade lite igår med lilljulafton med mamma och Kristina på eftermiddagen och sen kom Jennifer, Fredric och lille Oliver över så åt vi julbord och spelade bingolotto ihop. Väldigt trevligt!

Nu måste jag slå in de sista julklapparna som jag inte hann göra igår och så göra pannacottan tills ikväll. Julskinkan står redan i ugnen! Kommer såklart från Väddö och Roslagskött!


Föresten! Jultomten, eller bejb hade hört min önskan om en ny kamera, wiihooooo! Så, den här läckerbiten är nu min!


Kommentarer
Postat av: Emma

God Jul på Er! :)

Får du några problem med kameran, eller undrar något så har David dunderkoll på de där :) Han har fö massa böcker också som du säket få låna - de är ju hans nyaste inresse ;)



Ha en trevlig dag på er, så kanske vi kan ses någon dag snart? Jag är ledig ända tills efter nyår! :)

2009-12-24 @ 13:23:14
Postat av: Emma

F ö Roslagskött är himla bra! ;)Har lovat David att jag kan äta kött därifrån nu också...så i får säga vad ni tyckte om det sen!

2009-12-24 @ 13:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0