Fredag!

Herre, vad veckorna går fort! Känns som att det var fredag i förrgår. Hur som hellst, idag är det första fredagen bejb är ledig sen Noemi föddes! Innan han gick och la sig imorse sa han: ikväll ska jag laga middag! Gärna för mig. :)

Har precis varit ute och gått en timme, fick bli Färsna, har lite dålig fantasi på någon annan slinga som är lagom lång, där hundarna kan gå lösa, där det är nära hem vart man är och som är lika vackert! Noemi sover som en stock i vagnen fortfarande, så jag ska väl försöka plocka lite i köket, orkade inte göra det igår efter att jag kom hem från Uppsala. Lägger upp bilder snart sen igår.

Kommentarer
Postat av: Carina

Fortfarande ledig för en promenix imorgon vid 12?

2009-12-04 @ 16:55:34
URL: http://vilopaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0