Ny vecka, nya tag!

Kass uppdatering under helgen, jag vet. Men nu är vi hemma igen så då åker datorn fram. När blev det höst?! Måste blivit mellan barnvagnsletande och flytt? Enligt Jompa har det varit höst lääänge, mig spelar det mindre roll, huvudsaken är att hösten är här så jag kan få dra på mig mina älskade pjux och mysiga koftor.
Helgen var kanoners minus huvudvärk och dålig sömn, vi har ätit gott och bara slappat. Julia och jag han i med en sväng till Tyresö Centrum också där jag handlade en jättefin mössa till Noemi och en utav minsa senaste besattheter i doftväg - Clean, Warm Cotton.
Har precis betalat räkningarna, snart blir det storhandling och resten utav dagen lite fix här hemma.

PEACE så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0