Tvätta, pilla i garderoben, tvätta, pilla lite mer i garderoben, ge Bertie frukost, tvätta, promenad, tvätta, lunch, tvätta, pilla klart i garderoben.

GAAH! Vart kommer all tvätt i från? Och alla kläder? Har sorterat och plockat hela morgonen, vikt ner alla kläderna jag inte kan ha längre i en stooor förvaringspåse. Mina två par finfina byxor som jag beställde från Ellos, lapparna sitter fortfarande kvar. Får hålla tummar och tår att jag kommer i dem nästa sommar. Nej, nu väntar tvättstugan igen. Sen ska jag fixa klart resten av alla kläderna i lägenheterna innan jag och Bertie kilar upp till mami och Stella för att dra med dem ut på promenad.


Kommentarer
Postat av: Denise

Hej babe! Superledsen att vi inte träffades mer när jag var hemma men det var fullt upp från att jag klev av bussen till att jag klev på igen. Hoppas allt är bra?! Skicka ett sms eller ring mig när du fått din lur så ska vi snacka, snacka, snacka. Puss puss puss ♥.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0