Snicknack

Kollar aldrig på TV längre, konstigt, med tanke på att jag borde ha all tid i världen för det nu när jag är sjukskriven. Bestämde mig i alla fall för att titta en halvtimme innan jag skulle gå ner till U-huset för att möta Jompa. Blev "Hitta hem" som föll mig perfekt i smaken, dumt bara att jag är som en berg och dal-bana i mina hormoner just nu, blev en halvtimmes gråt blandat med lyckoflin. Haha. :) Sitter och kollar runt lite på abetsmarknaden medans jag väntar, Bertie ligger mest under bordet, chillar och fiser fisk-fisar, luktar helvete. Kommer på hur mycket jag saknar att arbeta som personlig assistent, måste kolla upp ifall det finns möjlighet att arbetsträna inom det.
När Jompa är klar ska vi kila hem, dricka gott te och äta chokladmuffins. Kolla upp adressen till ultraljudet imorgon och sen ska jag ta en låååång dusch och sen hoppas på att det blir morgon snart!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Satt och funderade på ordet "Tvättid" och kom fram till att jag gör en särskrivning för att se om någon reagerar. Helena hade visst varit vaken på svenskan hon :)



Har du gått och fått bebismage vännen? Grattis i så fall!

2009-04-23 @ 14:04:24
URL: http://jenast.blogg.se/
Postat av: Emma

hoho, lever ni? :)

2009-04-23 @ 15:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0