Hej hej hallå!

Kvällen igår var jättetrevlig. Dock tror jag både jag och Jompa gick upp lätt tio kilo med all mat och gott vi stoppade i oss. Haha. Skämt och sido, ställde mig på vågen hemma hos Ahlskog-Andersson och upptäckte att jag hade gått upp närmare 7 kilo, vilken känsla. Har aldrig vägt mer än 53 på sin höjd, och nu visade vågen nästan 60 pannor. Det ni, gott folk! :) Jag kommer med andra ord springa omkring och se ut som Grodan Boll i sommar, men njut, det kommer inte vara länge. Jag som blir ganska trött av mina illamående-tabletter, somnade gott i soffan vid 22.30 redan av att Eva bäddade och stoppade om mig i deras soffa, världens bästa Eva. Några timmar senare, närmare sju på morgonkvisten när solen hade gått upp och fåglarna börjat kvittra kom Jompa och väckte mig, då var det färdigpartat för deras del. 

Idag har jag bara legat och slappat hemma på mammas altan och fått både skötväska och babysele av Lisa, då bockar man och bugar, i alla fall vi som ska flytta lagom till augusti också, kommer bli tillräckligt med sköna utgifter ändå.

Nej, nu ska jag hoppa ner bredvid Jompa och Bertie i soffan, eller ska jag skriva maka mig ner i våra världens minsta soffa? Haha. Ny soffa kommer det garanterat bli till nya lägenheten i alla fall.

BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0