Long time, no see

Nu var det ett tag sen (igen). Helgen var si så där, lite kritiskt med bebben (trodde vi) så hela helgen gick vi mest runt och oroade oss. På måndagen åkte vi in till Gyn-akuten på Danderyd, där gjorde de gyn-undersökning och ultraljud och gav oss årets bästa besked: lilla Nova mådde jättebra! På eftermiddagen hade Maddie och jag "tjej-dag" shoppade lite nytt till henne och gick och fikade. Igår var jag och Bertie på vår kurs, har redan hunnit gå 6 av 8 gånger, helt otroligt vad tiden går fort! Bertie har kommit in i någon trots-period och gör precis tvärtimot matte. Söt som sjutton är han  alla fall. Idag har vi varit och spenderat pengar hos veterinären, närmare 700 spänn som bara poffa bort på 30 min, yeeeeh. Finns roligare saker att lägga pengar på, exempel vårt nya köksbord som jag skulle köpt den här månaden, men jag antar att det får vänta nu. Bertie fick ett "lyx-grisöra" som han gick och bar på igenom hela stan, så nöjd! Skulle ätit mackor köpta från Tösses inne på U-huset innan Jompa skulle börja jobba, men då kom Tarik och bjöd på pizza. :) Nu sitter jag här, mätt, nöjd och trött. Bertie ligger precis precis bakom stolen och toksover, ska dra med mig honom till soffan och ta en powernap nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0