Hej och hå!

Har precis ätit fylld pasta med ost/basilika och grekisk sallad. Nu bär det av in till stan för att se på Bounce! Ska bara kila förbi pappa först och lämna Bertie och låna bilen. Bertie brukar inte tycka att det är någon höjdare hemma hos pappa eftersom det alltid är så jäkla mycket ungar och liv där, så jag hoppas hoppas hoppas att det går bättre idag. Sen när vi kommer hem ska vi ner till Skogsvägen. Kommer bli en jättetrevlig kväll!

Börjar bli lite svårt att hitta kläder, även fast de inte syns så mycket har jag gått upp närmare tio kilo och massa storlekar, plötsligt sitter allt så konstigt och jag känner mig mest som en pösmunk när jag ska vara fin. Hittade i alla fall en vit oversize t-shirt med en stor pappegojja på att ha på mig. YEY! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0