GRATTIS BEJB 26 ÅR ♥

Idag fyller Jompa år. Kommer med andra ord bli en riktigt trevlig dag. :) Ska kila upp till mamma när Jompa går och lunchar med Sofie innan jobbet, börja förbereda lite inför kvällen, äta lunch och busa med hundarna. Efter att vi har firat hos mamma ska vi ner till Skogsvägen och fira vidare där, fest hos familjen Ahlskog-Andersson brukar alltid vara trevligt. (Trots att jag har somnat i soffan redan vid 23-tiden de senaste gångerna, men jag antar att jag har mina rättigheter:) Tjuvstartade födelsedagen i natt redan, eller rättare sagt tidigt i morse. Vi var nämligen och hämtade systeryster med vänner inne på Mangobar(?) inne i stan inatt så när vi kom hem fick Jompa öppna ett paket från djuren, de hade köpt en svart-vit adidaströja, snällt va? :)

Just det, alla mina vänner! Om senast två veckor börja min telefon fungera igen, har äntligen tagit mig i kragen och fixat både nytt abonemang och lur, fick alltså ner månadskostaden och en ny lur! Det kallar jag en bra affär! :)


Kommentarer
Postat av: sanna

Glad Påsk :)!

2009-04-09 @ 09:56:32
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0