Vuxensaker

Jompa och jag har precis betalat våra räkningar, hyra, internet, telefon.. Pengarna bara rinner iväg, speciellt nu då jag fortfarande är sjukskriven och på det ska köpa massa julklappar. Jaja, hoppas jag hittar ett jobb snart, skulle verkligen behövas! Skön vecka väntar föresten, imorgon åker vi och katterna till Jompas far+familj i Tyresö. Första gången vi åker kommunalt med katterna, ska bli spännande att se hur det går. Stannar där över nyår och åker hem på torsdag, för på fredag fyller jag nämligen tjugo! Lördag är än så länge oplanerad, om jag får som jag vill (det brukar jag) blir vi bara hemma och myser, pysslar i lägenheten, gosar med katterna och äter gott! Kommer (förhoppningsvis) vara helt slut ändå efter nyår. På söndag blir det i alla fall middag hemma hos far min tillsammans med min äldsta storasyster som fyller 32. Kommer som sagt bli en trevlig vecka. :)

Hemma på pappas anslagstavla..

hänger det en massa kort.


Jag, vet inte villket år, men smajlet är ju bara för störtskönt!


Här gick jag nog i trean eller fyran


Syster Maria som jag delar födelsedag med!


Maria, Anna och Peter som små knodds. Då var jag och Kristina inte ens födda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är verkligen lik dig nu som liten.

2008-12-29 @ 14:52:35
Postat av: Helena

Haha, ja. Det kanske jag är? Vem skriver det?

2008-12-29 @ 18:18:02
URL: http://keepfocusonyourdreams.blogg.se/
Postat av: Emma

2009-01-03 @ 12:09:24
Postat av: Emma

KORTET MED BLÅA TRÖJAN HAR JAG ETT EX AV! :D

2009-01-03 @ 12:10:14
Postat av: Helena

Haha, ja du ser, det var tider det! :)

2009-01-06 @ 12:29:54
URL: http://keepfocusonyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0