Belåten

Nu är jag trött. Trött, mätt och belåten. Har spenderat halva dagen med mamma och Kristina i Uppsala, något trött men ändå. Hittade lite roliga saker på IKEA, dock ingen matta, så nu sitter vi här i vårt redan nakna vardagsrum, inget soffbord och ingen matta. Kristina insestera på en enorm gran som skulle täcka för bordet och mattan, vi får väl se hur det blir det med. Samba och Pippi lär ju i villket fall vara överlyckliga. :) Sen kom världens finaste gris in hit också! Dennis i egen hög person, och som jag har längtat efter den människan! Ses ju nästan aldrig pga. jobb, geografi och en viss bekvämhet men talar minst två-tre gånger om dagen. Vi har både hunnit med att äta, shoppa, fika och lite planering inför Östersund, ska ju med dit och installera Dennis i sitt nya hem. Som sagt, världens finaste griseknoa. ♥

Kommentarer
Postat av: StorasysM

Ett tips fr en som bott spartanskt är ett par flyttkartonger m en duk över :-)

Hade jag haft ett bord över hade jag gärna skänkt ett t er, men vi behöver vårt slitna m kattklomärken i själva :-P



KRAM KRAM KRAM t världens finaste lillasys som om bara 13 dagar blir ett år äldre :-D

2008-12-20 @ 19:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0